czwartek, 14 marca 2013

Witajcie!/Welcome!

Witajcie!/Welcome!

Najpierw chciałabym was zapytać o bardzo ważną rzecz: Czy ktoś z was widział gdzieś wiosnę? W tym roku bardzo się opóźnia. A może zwyczajnie zapomniała o nas? Zimno jest. A noce na Wyspach ciągle mroźne.

First, has anyone seen spring? It is definately late or maybe forgot about us? Nights are still freezing.

Z innej ręki- jestem bardzo szczęśliwa z powodu wyboru nowego papieża Franciszka. Jego osoba to dla wielu z nas niespodzianka, ale ja myślę, że Duch Święty najlepiej wie co jest dobre dla świata. Życzę papieżowi Franciszkowi wszystkiego najlepszego! Niech Bóg mu błogosławi!

Secondly - I'm very happy about the new Pope - Francis! It is a big suprise but I think the Holy Spirit knows best; what is good for our world. I wish him all the best! God bless him!

Najwyższy czas pokazać wam trochę moich prac. Nie tylko moich, ale także mojej najstarszej córki. Moja córka odkryła w sobie nowa pasję i talent: haft krzyżykowy. Wyhaftowała juz kilka zakładek do książek: dla przyjaciół i dla mnie. Chcecie je zobaczyć?

And now time to show you my work. Not only mine, but also my oldest daughter's. She discovered a ne hobby and talent. Cross stitch. She made a few lovely cross stitch bookmarks for friend and one for me. Would you like to see them?


Mimo, że od kilku tygodni ciagle jestem jakoą tak bardzo zajęta, to nie znaczy, że zapomniałam o moich pasjach i o was. Oczywiście udało mi się coś zrobić. Niektóre z moich prac chciałabym wam pokazać juz dziś. Obecnie pracuję nad nowym, własnym wzorem do haftu i - trzymajcie kciuki -nastepnym razem postaram się wam go zaprezentować efekty mojej dość trudnej pracy. Do nastepnego razu!

During the last few weeks I've been quite busy but I haven't forgotten about my hobbies and about you all. I made some things. I can't show you them all yet, but some of them are below. Now, I'm working on a new cross stitch design and -fingers cross -next time I could show you my really hard work. See you soon!

 
 
 
 
 
 






4 komentarze:

  1. Jesteście bardzo zdolne, to fajnie że córka podziela twoje pasje. BArdzo ładny ten haft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki Twojej córy :)))
    Karteczki piękne:)
    U nas dziś śnieżyca, a do tego taki wiatr,że mamy na podwórku zaspy po kolana.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace. Obserwuję, żeby je na bieżąco oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo misterne prace, podziwiam

    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.