niedziela, 25 listopada 2012

Szydełkowy anioł (wzór)/Crochet angel (pattern)

Witajcie dzisiaj!/Welcome today!
 

Dzisiaj chciałabym was zachęcić do zrobienia szydełkowego anioła. To jest mój nowy, dość prosty wzór. Mam wielka nadzieję, że fotograficzna relacja z powstawania anioła bedzie dla was dodatkową pomocą, a może również zachętą. Bardzo sie starałam rozrysować wzór najpiękniej jak potrafię i liczę na to, że jest łatwy do zrozumienia. Dodam tylko, że anioły najczęściej usztywniam syropem z cukru, o czym więcej pisałam tutaj. Miłej pracy!Today I would like to encourage you to make a crochet angel. This is my own, quite an easy design. I hope my tutorial will be very helpful for you and my pattern scheme is easy to understand. I starch  my angels using a sugar syrup. You can read more about it here. Enjoy!

 
       
                                                   Głowa i skrzydła/Head and wings

 

 
 

 
 
 
 
Sukienka/ Dress 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 

28 komentarzy:

  1. Śliczne aniołki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, właśnie zamierzałam zabrać się za zrobienie (drugiego w życiu!) aniołka szydełkowego. Zastanawiałam się też, gdzie znajdę jakiś fajny i dość łatwy wzór, żebym mogła sobie z nim poradzić. I co?! Pomyślałam, ze u kogo, jak u kogo, ale u Ciebie pewnie znajdę coś ciekawego. Otwieram Blogera i trafiam na ten wpis! Dziękuję Ci przepięknie i padam do stóp. Z pomocą fotorelacji to chyba nawet i ja sobie poradzę :D
    Jeszcze raz WIELKIE dzięki. Potem pogrzebię jeszcze u Ciebie za wzorami na śnieżynki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igorio- powodzenia! Ciesze sie, ze moglam pomoc! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jak zwykle piekne aniołki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne aniołki,muszę skorzystać z tego wzorku, dzięki za niego, jest super,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie i anielsko u Ciebie...swietny kursik,z ktorego na pewno skorzystam,bo tego wzorku nie znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek -wyrób wlasny, nowy, wiec dlatego malo popularny :) W tym roku zaprojektowalam kilka aniolow, wiec dlatego jednego upublicznilam dla was, wlasnie z nadzieja, ze zacheci to wielu z was do zrobienia wlasnego. Zycze powodzenia!

      Usuń
  6. wspaniały instruktarz, aniołki śliczne, pozdrawiam ciepło, Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i witam wsrod obserwatorów. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. No super:) Jeszcze nigdy nie zabrałam się za aniołki, bo wydawały mi się mega skomplikowane i proszę :D Chyba nawet się skuszę. A jak już zmoczysz w tym cukrze, to suszą się tak po prostu wisząc? na "niczym"? nie ususzą się na płask? Tak szczerze to najbardziej mnie to usztywnianie przerasta póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kami! Jak juz namocze w cukrze, to wpierw je formuje na butelkach, lub takich styropianowych choinkach, jesli sa to anioly o waskiej sukience. Czasem uzywam nawet jablek :). Dopiero gdy juz przestana kapac, lub delikatnie podeschna, ostroznie je zdejmuje i wieszam, ale robie to glownie wtedy, gdy brakuje mi wlasnie tych odpowiednich ksztaltow butelek czy styropianow dla kolejnych aniolow. Najlepiej gdy dosychaja niemal do konca na butelce. Proponuje ci, byc weszla w link, ktory podalam w tym poscie, tam dowiesz sie wiecej na ten temat.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za podpowiedź :) Mi się wydawało, że trzeba je przypinać do czegoś, żeby się nie podciągały... :D

      Usuń
  8. Ale super aniołki - jeszcze ich nie robiłam -dzieki :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je zaprojektowalam, moze dlatego jeszcze nie robilas. Zycze przyjemnego dziergania!

      Usuń
  9. śliczne rzeczy robisz. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, skorzystam ze wzoru. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te krzyżyki to są słupki??

    OdpowiedzUsuń
  12. 39 yr old Software Test Engineer III Modestia Goodoune, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Kabaddi. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Chevrolet Corvette L88. przejdz do strony

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.