czwartek, 17 maja 2012

Haftowane kartki/Cross stitch cards


Witajcie/Welcome,
Bardzo się cieszę widząc, że przybywa mi obserwatorów tutaj i na facebook. Mam nadzieję, że choć ostatnio czas dla mnie nie ma litości, i dlatego ciut rzadziej piszę, to jednak nadal tutaj będziecie zaglądać, podglądać i inspirować się.
I’m glad to see the amount of members and observers here and on facebook. Although I haven’t had much time recently and so haven’t been writing as frequently, I hope that you will always be here to see what I’m doing and get inspired.
Nie wiem jak u was, ale u nas nadal zimno. W zasadzie straciłam nadzieję na cieplą wiosnę. No cóż, widocznie taki rok. Może lato wynagrodzi nam ten brak wiosennego słońca i ciepła.
I don’t know about you, but it’s still cold here. I’ve lost all hope for a warm spring. Maybe the sun will come out in the summer.
Muszę wam zdradzić, że od momentu gdy zostałam zachęcona przez kilka sympatycznych kobiet z facebooka do haftowania, nie mogę się od tego oderwać.  Każde rękodzieło wymaga sporo czasu by mogło powstać, ale mam wrażenie, że haft potrzebuje tego czasu najwięcej. Bardzo podziwiam osoby, które za pomocą haftu tworzą przecudne arcydzieła. Ja jeszcze wolę haftować mniejsze prace. Ale może trudno w to uwierzyć, nawet te małe prace to często są godziny pracy. Dziś pochwalę się moimi ulubionymi motywami na kartkę pamiątkową z okazji przyjęcia chrztu świętego. To takie moje wzory (chodzi mi o kartki a nie wzor haftu), dlatego nie ma na nich imion dzieci czy daty chrztu. Wyhaftowanie samej takiej kartki zajmuje ponad 10 godzin. Oto one:

I have to tell you, since some nice women from facebook convinced me to start cross-stitching, I haven’t been able to stop. All of my crafts require quite some time, but cross-stitching seems to take the longest. I’m amazed by the people who stitch beautiful masterpieces. I prefer doing considerably smaller pictures. It’s hard to believe that even small ones take up hours and hours of hard work. Today I’d like to show you my favourite patterns for christening cards. They don’t have the child’s name or date of baptism on them. It take over 10 hours to make one. Here they are:


I kilka obrazków z ogrodu. Pozdrawiam was serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze.
And a few photo from the garden. Thank you for all your comments.




1 komentarz:

  1. Piękne kartki. Też mam nadzieję, że będzie prawdziwe lato. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.