poniedziałek, 2 stycznia 2012

Witajcie w Nowym 2012 Roku! Welcome to 2012!

Mam nadzieję, że dla wszystkich nas to będzie taki rok, który określimy mianem “dobrym”! Mam wiele postanowień i MUSZĘ przynajmniej połowie sprostać!
I hope that this year will be great for everyone. I have a lot of New Year’s Resolutions and I HAVE TO do at least half of them!

Nowy Rok powitaliśmy w domu, w gronie rodzinnym i trochę w gronie wielu facebookowych znajomych. Było bardzo miło. Jak co roku upiekłam tort. Dzieci tańczyły i podziwialiśmy pokazy sztucznych ogni na świecie. Te w Londynie były przecudne!
We spent New Year’s Eve at home, with the family and a lot of friends on facebook. It was very nice. I baked a cake, as usual. The children danced and we marvelled at the firework displays across the world. The ones in London were amazing!



W Nowy Rok wybraliśmy się na spacer z nadzieją na ciszę i pustkę. Okazało się, że taka nadzieję miała połowa Brytyjczyków. Pogoda sprzyjająca. Spotkaliśmy osła, który sprawiał wrażenie jakby sylwestrowa noc jeszcze nie całkowicie wyparowała z niego. Zdjęcie kiepskie- robione komórką z odległości.
On New Year’s Day we went for a walk in the park hoping for peace and quiet. It seems that half the country hoped the same. The weather was good. We met a donkey, who looked as though he hadn’t yet got over New Year’s Eve. The picture’s not very good- I took it with my phone from a distance.

I uwaga! Chwyciłam się za haft krzyżykowy! Dość trudny jak dla osoby początkującej. Pomyliłam się we wzorze, ale i tak na końcu wyszłam z tego obronną ręką. Haftowałam taki obrazek do kartki, ale ponieważ jest to pierwszy obrazek i zajął mi sporo czasu, zostanie z nami na naszej ścianie. Oto on i wzór poniżej dla zainteresowanych.
Watch out! I’ve taken up cross-stitching! It’s quite hard for a beginner. I made a few mistakes, but corrected them. I stitched this picture meant for a card, but because it took me so long, it will stay with us up on the wall. Here it is with the pattern, for the interested.



Dziś u nas chłodniej, ale słonecznie.  Z domów Brytyjczyków już znikają świąteczne dekoracje, a w sklepie widziałam już –niestety- wielkanocne jajka. Przesada z tą marketingową prędkością. Dla mnie chyba zacznie się powoli sezon ogrodowy. Ale nie dziwcie się, proszę- jak tu nie myśleć o ogrodzie, kiedy spacerując po nim można zobaczyć już takie rzeczy???  Pozdrawiam.
Today it is a bit colder, but sunny. Christmas decorations are starting to disappear from homes, and I’ve even seen Easter eggs in the shops. I think that’s too soon. I think the gardening season’s starting for me. It’s not surprising when you see things like these in your garden. Greetings.




9 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzorek :) Uroczy obrazek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech Wam się szczęsci i bedzie pomyslny do samego końca!

    cooo? jajka wielkanocne? ha ha ha rozbawiłaś mnie :P ja jeszcze choinkę troszke potrzymam ale może trzeba sie już brac za robienie wielkanocnych karteczek :)

    hafcik - jak super, ze sprobowałaś! :) może Ci sie spodoba i sie zafascynujesz tymi xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale Ci się nie dziwię, że myślisz już o ogrodzie. Ja, mimo braku ogrodu (niestety), przeglądam sobie ostatnio czasopisma o ogrodnictwie w Tesco. Prawie kupiłam już jedno z nasionkami i cebulkami, ale po długim namyśle odłożyłam na półkę, bo przecież nie miałabym tego gdzie posiać/posadzić.
    Naprawdę zazdroszczę Ci takich widoków ogrodowych...

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny jezyk :)
    wszystkiego najlepszego w Nowym 2012 Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft wyszedł ładnie. Jak na początki trudny wzór. I szkoda byłoby pozbywać się tak ślicznego obrazka warz z kartką więc decyzję o pozostawieniu go w domu popieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Jeżyk jest naprawdę słodki - haft wyszedł super wg mnie.
    Zdjęcia z ogrodu cudne - wiosna jak się patrzy!
    Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło czytać, że tak fajnie udało Wam się spędzić Nowy Rok i jego początki. Piękny haft, wiem że to bardzo czasochłonne, bo moja kuzynka robi podobne. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.