piątek, 13 stycznia 2012

Farby wodne/Watercolours

To ja! Klops! Zosia chora! Ale nie martwmy się na zapas. Zobaczcie moje malowidła. Wiem, nie są najlepsze, ale jak wiecie dopiero się uczę malować farbami wodnymi i bardzo mi się to podoba. Ostatnie, to Stonehenge. O Stonehenge opowiadam na drugim blogu, gdzie was serdecznie zapraszam.

It's me! Zosia's ill! But don't worry. Look at my paintings. I know, they're not the best, but I'm learning to paint with watercolours and I really like it. The last one is of Stonehenge.



KOCHANI! RÓWNIEŻ I JA ZGŁOSIŁAM OBA MOJE BLOGI DO KONKURSU NA BLOG ROKU 2011. OBOK, PO PRAWEJ STRONIE UMIESZCZONY JEST NUMER, POD KTÓRY NALEZY WYSYŁAĆ SMS ORAZ NUMER MOJEGO BLOGU. JEŚLI KTOŚ Z WAS ZECHCE MNIE WESPRZEĆ - BEDZIE MI NIEZMIERNIE MIŁO, CHOĆ ZDAJE SOBIE SPRAWĘ,ŻE WIELE INNYCH BLOGÓW ZASŁUGUJE NA GŁOS BARDZIEJ NIŻ MÓJ. DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZA JEST WASZA OBECNOŚĆ I UCZUCIE, ŻE CZASEM KOGOŚ ZAINSPIRUJE. BARDZO WAM ZA TO DZIĘKUJE I ZAPRASZAM TEŻ NA MÓJ BLOG O WIELKIEJ BRYTANII: WWW.REJSEMNAWYSPE.BLOGSPOT.COM

6 komentarzy:

  1. Przesliczne obrazy:))Duzo zdrowka dla Zosi:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się więc trudno mi wypowiadać opinię w temacie malarstwa.Ale podobają mi się. A na dodatek, jeżeli sprawia Ci to przyjemność to z bardzo chętnie obejrzę następne.
    Pozdrawiam serdecznie życząc zdrówka dla Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu obrazy są piękne - bardzo mi się podobają!
    Zosi życzę dużo zdrówka, a na oba blogi oczywiście zagłosowałam - powodzenia w konkursie:) Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała aby moje początki z farbami tak wyglądały:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.