niedziela, 13 marca 2011

Więcej afrykańskich fiołków/ More African Violet

Dzisiaj mam do pokazania kilka moich "wyrobów" związanych z afrykańskimi fiołkami.
Pierwszą rzeczą są spinki do włosów, które zrobiłam mojej córci. Użyłam do tego filcu, ale wykończyłam szydełkiem. Niewątpliwie to jest bardziej rasowa odmiana tych kwiatów.
I have to show you a few more crafts with the African Violet.

The first thing is made from felt and a crochet finish. These are violet hair clips for my daughter.


Drugie zdjęcie pewnie przypomina wam mój poprzedni wpis. Słusznie, ponieważ do zrobienia tych kolczyków użyłam tej samej nici i wzoru co do fiołkowej broszki.
I think the second picture reminds to you of my last post. Yes, because I used the same thread and pattern and I made violet earrings.
Ostania fiołkowa rzecz, to broszka z organzy. Musze przyznać, że zajeła mi trochę czasu. Co o tym myślicie? Tymczasem was pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!
And the last thing –again with these beautiful flowers – an organza brooch. It took me quite a while to make it. What do you think? Have a great week!

24 komentarze:

  1. Bardzo misterne! Podobają mi się te fiołeczki - to czołówka moich ulubionych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne spineczki!
    A bukiecik normalnie wymiata!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje dziewczyny! Chyba pomysle teraz o innych kwiatach -mam nawet juz pewien pomysl....

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci:))oj wieze,ze zrobienie tej cudnej organzowej broszki troche zajelo:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka z organzy cudowna-ciekawa jestem w jaki sposób to można wykonać?
    Spineczki też bardzo ciekawe i takie inne-połączenie filcu z kordonkiem super wygląda.
    Pozdrawiam-ani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka jest boska :-) Aż się zaczęłam zastanawiać, czy nie spróbować zrobić takich kwiatków z organzy i wykorzystać je do robienia kartek :D Nie noszę broszek, ale gdybym nosiła, to zabijałabym się o taką od Ciebie ;-)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię filcować, szydełkować też, ale Twoja broszka powaliła mnie. Przepiękna, rób następne...:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka przepiękna i spinki są świetne z listkiem z filcu,przypomniałam sobie że kiedyś robiłam z filcu różne kwiatuszki i chyba do tego powrócę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszka z organzy-bajka!!!Spinki z filcu bardzo udane,warte odpapugowania,jeśli pozwolisz.Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze filcowe kwiatuszki sa przecudne!
    A te z organzy robią wrażenie. Mogę sobie jednie wyobrazić, ile kosztowały Cię pracy!


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny -dziekuje! Ciesze sie, ze wam sie podoba.

    Ani -pamietasz jak pokazywalam wam jak zrobic kwiatka z materialu z szydelkowym srodkiem? No wlasnie....

    Magdo- kartki urodzinowe i imieninowe z takim bukietem to byloby cos!

    Pracownio-filcer- blagam, nie powalaj sie! Trzymaj pion!

    Anno- taki materialowy filc, jak ja go nazywam, to rewelacyjny material do realizacji wielu ciekawych projektów. W tym spinek. Koniecznie zrob cos!

    Robótki Eli - ja wiem, ze wiele osob oburza sie, jesli ktos zrobi cos podobnego do tego co sie pokazuje. Ja nie! Sa rzeczy, a raczej wzory, nad ktorymi spedzam godziny by moc ciut ich sprzedac za grosze, glownie po to by zarobic na przyklad na kolejne materialy, ale jesli cos pokazuje na blogu, a wy twierdzicie sie, warte to jest nasladowania to prosze bardzo. To cudowne, ze moge byc czyjas inspiracja! Po to chyba sa blogi, prawda? Dzielic sie umiejetnosciami, zachecac, inspirowac -sama radosc!

    Jagodzianko, dziekuje. Rzeczywiscie troche posiedzialam, ale wiesz jak to jest -byle do celu. Im dluzej siedzialam tym wieksza sprawilo mi to radosc.

    Janeczko, no nie wiem.....bo jak zagladam do ciebie, to wpadam w kompleksy.

    POZDRAWIAM -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za podpowiedz-tamte broszki z materiału
    są tak jasno wytłumaczone,że bardzo łatwo je zrobić-nie skojarzyłam ich z tym bukiecikiem bo te są takie delikatne i malutkie.
    Pozdrawiam-ani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Broszka cuuuudna. Spinki dla córci pomysłowe :) Piękne rzeczy robisz. Ogladam zawsze, ale nie zawsze mam czas na wpis :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatuszki sa bardzo ladne,ale ta broszka jest powalajaca!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Broszka naprawdę śliczna, zwłaszcza, że bardzo lubię fiołki afrykańskie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najfajniejsza ta organzowa broszka - cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te fiołkowe kwiatki i broszki ale te fiołki z organzy powaliły na kolana - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna robota, a broszka wygląda niesamowicie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. broszka z organzy normalnie powala na kolana cudna delikatna bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam fiołki afrykańskie a najbardziej w tym oryginalnym kolorze. Wszystkie są super ale te z organzy obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne jest wszystko Kasiu , czekam na twoja nowa tworczosc kwiatowa , .....

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne te fiołeczki. Piękne spineczki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.