wtorek, 29 marca 2011

Szydełkowe białe jajka-wzory/Crochet white eggs-patterns

Witajcie!
Straszliwie dzisiaj jestem zajęta, ale chciałam wam pokazać kilka kolejnych szydełkowych jajek. Mam nadzieję, że wam sie podobają! Wzory pochodzą głównie z magazynów lub z internetu i dzielę się nimi z wami. Miłego dnia!

Welcome!
I'm very busy today, but I would like to show you a few of my new crochet eggs. I hope you like them! The patterns (from net or different magazines) I share with you. Have a nice day!








14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentują sie te jajeczka w białej koszulce.Dzięki za wzorki......

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznosci:)))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne,noi ta sceneria.Czuje się powiew wiosny.Pozdrawiam i dziękuję za sympatyczne odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne..ja jeszcze żadnego nie zrobiłam..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie szydełkuję, ale moja teściowa na pewno się ucieszy z tych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te jajka, chyba dość spore? U mnie jak u Reni robótek wielkanocnych brak... Poza tym nigdzie w mojej okolicy nie ma forsycji, a te z Twoich fotek takie radosne i żółciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pachnie świętami, jajeczka boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju u Ciebie kwitną forsycje...u mnie jest śnieg:(
    Jajka ślicznie się prezentują.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu piekne jaja ,
    Pozdrawiam Wanda

    OdpowiedzUsuń
  10. Very very nice :o)))
    Have a nice day :o))
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle pięknych jajeczek pokazujesz,już u Ciebie sezon świąteczny otwarty na całego:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.