wtorek, 15 marca 2011

Szydełkowa kura i kurczaki/Crochet hen and chicken

W moim domu pojawiły się ostatnio kury i kurczaki. Znak nadchodzącej wiosny i symbol budzącej się, czy raczej rodzącej się przyrody. Niektóre z nich zostały zrobione dla kogoś i już jutro zostaną wysłane do swojego nowego domu. Ale zanim "wyfruną" w świat, spójrzmy na nie i pomachajmy im na pożegnanie.
Some hens and chickens appeared in my house. It’s a sign of spring and the birth of nature. Some of them I made for somebody and tomorrow they are going to their new house. But before they go, let’s look at them.


20 komentarzy:

  1. Kurczaki są przesłodkie! Ostatnio u Ciebie dużo wiosny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex -ja kocham wiosne i przyrode, moze to dlatego?! Zlapalam natchnienie!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kura lekko przerażona a kurczaki mają smutek w oczach przed tą podróżą... ;)
    koko-chane kurczaki będzie dobrze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. no sama nie wiem co lepsze kurczaki czy kura?
    kura jest obłedna istnieje do niej jakiś schemacik?
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kurka-kwoczka - ktora ma przy sobie swoje kurczeta , kojarzy mi sie to z nami mamami - hiiiiihiii , sliczne i sympatyczne ,
    Pozdrawiam ,......

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie wspaniałe żółciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What lovely chicks!!!! You really are very talented. Greetings!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne kurki :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rodzinka są takie słodziutkie i dopieszczone.Ale jest szansa wylosować takie same w wiosennym candy-to jeszcze można pomarzyć może ''przylecą do mnie'''
    Pozdrawiam-ani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne sa te kurczatka i mama-kwoka rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ się u Ciebie pozmieniało. Kurczaki wyglądają ślicznie,ale nie mogę oderwać oczu od fiołkowej kolekcji. Podziwiam i gratuluję efektu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kurczaczki, choć kurka najbardziej przyciągnęła mój wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kurka i kurczaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, piękne i perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne..pozdrawiam
    dzięki za fotki ogrodu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Tu ślicznie i kolorowo.Kwoczka z kurczaczkami piękna.Ale wszystkie prace które zobaczyłam zauroczyły mnie.Fiołki rewelacyjne i mogłabym tak bez końca.U mnie nie jest tak kolorowo.Zauroczył mnie bowiem zwykły sznurek jutowy, z którego próbuję coś tam robić szydełkiem.Może zechcesz zajrzeć?

    http://kaciksznurkaiszydelka.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za odwiedziny i tak miłe słowa.Ja również z przyjemnością rozgościłam się u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ta kura jest cudowna. Czy mogłabyś zamieścić opis jej wykonania?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.