czwartek, 31 marca 2011

Ostatnie szydełkowe jajka-wzory/ The last crochet eggs-patterns

Obiecuję - to już ostatnie szydełkowe jajka jakie chciałabym wam pokazać. W tym roku, oczywiście. Te są największe. Ciekawa jestem, czy zrobiliście już swoje. Chętnie bym je zobaczyła... Czy mogę? Życzę fantastycznego dnia!
I promise - these are the last crochet eggs which I wanted to show you. In this year, of course. These are bigger. Did you make some of them? I would like to see them, can I? Have a fantastic day!










16 komentarzy:

  1. Te kolorowe jajeczka są kapitalne! Takie radosne! Czyżby z kordonka snow white?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne!! to żółciutkie jest prześliczne :))
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Mata -nie pamietam nazwy, ale chyba z tego samego, co ty ostatnio zrobilas bizuterie. Cudna kolorystyka, prawda?

    Dzieki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i dzięki że dajesz opisy,a nie trzymasz dla siebie tylko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, ja zwyczajnie nie widze sensu robic tajemnicy z czegos, co jakby dobrze poszukac jest dostepne gdzies w internecie, lub bylo drukowane w magazynach. Inna sprawa jesli cos sama wymyslam. Cos, co kosztuje mnie sporo pracy i godzin i jest tylko takie wiesz "moje". Wtedy czasami nie umieszczam wzoru. Ale szydelkowe jajka czy serwetki itp, czemu nie? Przeciez to nie ja wymyslilam te wzory i dlaczego mam je trzymac tylko dla siebie? Pozdrawiam i zycze przyjemnego korzystania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne jajeczka i jakie kolorowe:) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję,ze udostepniasz wzorki,to rzadko sie zdarza...ja to załozyłam nawet osobnego bloga tylko na wzorki i niech ludzie korzystaja do woli.
    Urokliwe te szydełkowe jajka w kolorach teczy.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sa sliczne ale najbardziej spodobalo mi sie to zolte:)))takie sloneczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jaja. Dołonczam do wszystkih.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jaka ulga że nie muszę decydować, które mi się najbardziej podoba.Wszystkie są śliczniutkie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne,i pięknie wyglądają powieszone na gałązkach kwitnącej forsycji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kolorowe nitki.
    Też spróbowałam ażurowych jajek, ale to wcale nie takie proste:/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne wszystkie bez wyjątku !!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne jajeczka ci wyszly,wielka pochwala

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.