sobota, 5 marca 2011

Kwiaty, kwiaty, kwiaty!!!/ Flowers, flowers, flowers!!!

Lubicie wiosnę? Ja uwielbiam! Widzę, że wiosna jest już tak blisko… Anglia już jest obsypana  wiosennym kwieciem. Nic dziwnego, że w moim artystycznym życiu też "sypnęło kwiatami". Dziś chciałabym wam pokazać kilka z nich. Pierwszy, powstał na specjalne życzenie mojej najstarszej córki. Wpierw kupiła sobie sweterek a potem wymyśliła, że fajnie by było mieć coś do włosów, a pasującego do swetra. Do celu wykorzystałyśmy zapasowy guzik dołączony do swetra. W ten sposób powstała taka oto spinka do włosów.

Do you love spring? I do! I can see that spring is really close to us. In England the flowers have begun to bloom. In my craft life I’ve also made more flowers. Today I would like to show you some of the flowers I made. The first flower I made for my older daughter. She bought a lovely cardigan and she had the idea to have a lovely flower for her hair using the spare button. I made this for her.


Następne kwiatki to komplet. Broszka i spinka do włosów. Przy tworzeniu tego kompleciku naprawę inspirowałam się wczesną wiosną. Kolory przypominają mi takie oczekiwane przedwiośnie.
The next flowers are a set. This is a brooch and a hair clip. While making them I was really thinking about early spring so the colours remind of it.


Ostatni kwiatek w kolorystyce podobnej do tych wyżej, może być wykorzystany jako naszyjnik lub ozdobna opaska do włosów. Środek i wiązaną tasiemkę zrobiłam szydełkiem z bardzo cienkiej i pięknej, zielonej bawełny (Ariadna). Wreszcie mam coś nowego do Etsy. Miłego weekendu!
Last flower, also in spring colours can be used like a necklace or a hair band. The strap and the middle of the flower I crocheted from really nice, thin cotton thread. It will be available on ETSY. Have a nice weekend!

21 komentarzy:

  1. Oh
    beautiful flowers!!
    Very nice!
    Happy weekend
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzeka mnie delikatność Twoich prac..zapinki, broszki co jedna to piękniejsza. Piękne i tyle!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie slicznosci:))i tak wiosennie u ciebie:))
    naszyjnik jest super!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ten zielony komplecik dla mnie! Tak, tak! wiosnę przypomina! Najbardziej zachwycił mnie ten naszyjnik. Cudo! mam sweterek właśnie w tym odcieniu zieleni i cały czas w nim teraz chodzę, by w ten sposób przywołać wiosnę ;)


    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona wyjątkowo wiosenna :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i rzeczywiście przywodzi wiosnę na myśl. Mam nadzieję, że ten wiosenny klimat utrzyma się też na długo za oknem. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wiosenne..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenne broszki urocze, cieszą oczy i napawają optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tchniesz wiosną, lekką i radosną jak Twoje kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW !
    Slicznie to wygląda , ja tez jestem na etapie wisiorków .

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne i rzeczywiście bardzo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne!
    Uwielbiam takie kwiaty.
    Pozdrawiam z całkiem już wiosennego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne chyba robiłyśmy w tym samym czasie broszki

    OdpowiedzUsuń
  14. no no widzę, że dość dawno mnie tu nie było a tu takie piękności powstają kwiatki w rożnych formach ...Piękne!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche przesady z tymi cenami za uslugi u ciebie, to co robisz jest proste , czy ty naprawde nie widzisz jak my tworzymy piekne kwiaty ??? , popatrz jestem na stronie inter. -pakamera,
    wylegarnia itd.....
    czasami trzeba miec szczere opinie ,nawet i te inne,ale dzialaj Katarzyno !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje wam wszystkim za kometarze!

    Drogi anonimowy! Bylam na stronie wskazanej przez Ciebie (o, jaka szkoda, ze nie chcesz powiedziec kim naprawde jestes i wskazac swoje dziela)i musze przyznac, ze widzialam wiele pieknych rzeczy! Naprawde! Niektóre z nich sa rozniez bardzo latwe do zrobienia, a ceny maja zawrotne -jak na warunki polskie, oczywiscie. Niektore wyroby golym okiem widac, ze wymagaja duzego nakladu pracy i chyle czola przed tymi, ktorzy je wyrabiaja.
    Jesli chodzi o moje ceny, wybacz, ale to moje ceny. Ja swoich rzeczy nie sprzedaje w Polsce i nie kupuje materialow w Polsce (na ogól) wiec nie porównuj moich cen do warunków ojczyznianych. Jesli chodzi o ceny obowiazujace w UK, czy chocby Stanach -uwierz mi, nie jestem najdrozsza.
    A na przyszlosc -zycze troche pokory. Rozumiem,ze mozna kogos krytykowac, moze nam sie cos nie podobac (bo przeciez kazdy ma swoje gusty i gusciki) ale trzeba miec wielki tupet wychwalajac siebie ponad wszystko. Na cale szczescie ja tego robic nie musze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiaty delikatne i bardzo przypominają wiosnę na
    którą wszyscy czekamy.
    Nie rozumiem tego komentarza wyżej-nikt nikogo nie zmusza tutaj do oglądania-a tym bardziej do kupowania czegokolwiek.
    każdy ma wybór .Jak kogoś interesuje co ktoś potrafi zrobić to zagląda z ciekawością i podziwia-oraz korzysta z udzielanych porad .
    A osoba niedowartościowana ,która sama nie potrafi nic zrobić-żeby podbudować własne ego
    wpada tu i wylewa swoje pomyje

    Pozdrawiam-ani

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje Ani -masz zupelna racje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne kwiatki , ciekawa kompozycja ,
    pozdrawiam , zycze sukcesow !.....

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, romantyczne, delikatne i wiosenne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.