czwartek, 17 marca 2011

Filcowa zielona koniczyna/Felt green clovers

Dzień świętego Patryka.
Wszędzie tam, gdzie mieszkają Irlandczycy lub miłośnicy irlandzkiej kultury można dostrzec kolor zielony. W wielu brytyjskich szkołach dzieci ubierają się dziś na zielono i wspólnie z cała szkoła świętują ten wyjątkowy dzień. Podobnie jest w szkole mojej córki. Właśnie z tego powodu i dosłownie w ostatniej chwili (w biegu) zrobiłam dla niej zielone spinki do włosów w kształcie trójlistnej koniczyny. Dlaczego akurat koniczyna? O tym dowiecie się na moim drugim blogu, gdzie was serdecznie zapraszam. Córcia jest zadowolona ze spinek i to najważniejsze. Osobiście bardzo lubię ten dzień, choćby dlatego, że uwielbiam kolor zielony. I bardzo podoba mi się irlandzki taniec. Irlandzki taniec jest bardzo popularny wśród brytyjskiej młodzieży. Wiele dzieci uczęszcza na lekcje tańca i stepowania. To nie jest łatwe, ale piękne i bardzo widowiskowe. Dziś wszystkim życzę miłego Dnia Świętego Patryka i zapraszam do obejrzenia występu irlandzkiego zespołu. Zobaczcie koniecznie cały film, cały niezwykły taniec.

St. Patrick’s Day.

Everywhere where Irish people or the people that love Ireland live you can see green. In some British schools children wear green clothes and celebrate this magical green day with the whole school. The same is my daughter’s school. For this reason and in the last minute I made some green clip hairs for my girl. They look like clovers. Why clovers? I’ll tell you on my second blog. She is very happy with them. I like this day, because I like green. What else do I like that’s Irish? Irish dancing. It is very popular in Britain, especially with the children. Many of them try to learn how to Irish dance. It isn’t easy, but it’s very lovely and spectacular. Today I wish you a Happy St. Patrick’s Day and invite you to look at Irish dancing.


9 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata, jestem pod ogromnym wrażeniem tego tańca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniczynki śliczne.Taniec bardzo mi się podoba.Zielony to też mój ulubiony kolor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spineczki sympatyczne.
    Słuchając irlandzkiej muzyki nogi same zaczynają przytupywac-jest to melodia .która pobudza do życia.
    Pozdrawiam-ani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam zespół. Irlandia zawsze mi się kojarzy z żeglarstwem, z którym jestem związana. Dlatego bardzo lubię jej tradycje. Jednak dzisiejszy dzień kojarzy mi się z imieninami mojego męża- nie Patryka, tylko typowego Słowianina. Dzisiaj słyszałam, że Zbigniew to imię już rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spinki śliczne, taniec i muzyka niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spinki.
    A filmik też przyjemnie się ogląda. Bardzo mi się podobają te irlandzkie tańce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spineczki urocze, muzyka i taniec niesamowite. Zielony to najukochańszy kolor mojego Kuby:)
    Pozdrawiam, Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniusie spinki. Wykonujesz takie piękne drobiazgi - podziwiam twój talent.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.