sobota, 1 stycznia 2011

Opaski do włosów/ Hair bands

Witajcie w Nowym Roku! Jeszcze raz życzę wam wiele szczęścia w 2011 roku!

Na początku miejmy nadzieję tego cudownego roku, chciałabym wam zaprezentować coś, co zrobiłam jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. To są opaski do włosów. Zrobiłam ich kilka dla różnych dziewczynek (również dla swoich). Zamówienia obejmowały tylko białe lub czerwone (taka moda?). Zrobiłam je na drutach a kwiatki na szydełku z dodatkiem delikatnej nitki brokatowej. Oto one. Życzę miłego dnia!

Welcome in the New Year! Again, I wish you a very happy 2011th year!
At the start of this hopeful wonderful year I’d like to show you something I made before Christmas. These are hair bands. I made a few of them for some girls (including mine). Everybody preferred white or red colours. I knitted them, but the flowers are crochet with a light glittery thread. Ok. Here they are. Have a nice day!

10 komentarzy:

  1. Śliczne te opaski...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. those hair bands they are gorgeous!!!
    wonderful colors!!
    hugs,regina

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaski, jakie nosiłam w podstawówce. Widać moda wraca. Ja miałam biało - czerwoną zrobioną przez moją mamę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niechaj będą plany, projekty, marzenia,oraz wyzwania, które się spełnią w tym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Katarzyno, życzę Ci nieustającej pasji i przyjemności tworzenia. Inspiracji do kreowania cudów, które powstają w Twojej wyobraźni i wychodzą spod Twoich dłoni. Podziwiam.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opaski :)
    Szczęśliwego 2011 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, pozdrawiam serdecznie, z Panem Bogiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne opaski. Muszę pomyśleć o takiej dla mojej córci.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.