sobota, 18 grudnia 2010

Szydełkowe anioły/ Crochet angels

No i dopadła mnie ogólna niemoc. Katar, ból głowy i kaszel. Za oknem kolejny atak zimy; mrozik i sypie śnieg. Kto wie, może na Wyspach będą białe święta? Dziś chciałabym wam pokazać część moich szydełkowych aniołów. Co o nich sądzicie? Pozdrowienia z zimowej Anglii.
Well, it got me, the general illness. Cold, headache, and cough. Outside, another attack of winter: frost, and snow is falling. Who knows, maybe we will get a white Christmas in the UK? Today I would like to show you some of my crochet angels. What do you think of them? Greetings from wintery England.








21 komentarzy:

  1. Sliczne sa i jak ich duzo zrobilas!widze,ze nie tylko ja mam katar:)to chyba przechodzi z blogu na blog,ta zima jest okropna:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te aniołki.życzę zdrowia.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są śliczne, takie delikatne. Bardzo fajny pomysł z aureolkami.
    Zdrowia życzę, mnie grypa powoli puszcza więc trzymam kciuki aby i Tobie szybko dała spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne te Twoje anioły...Pozdrawiam i życzę zdrowia....

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te Twoje aniołki:)
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne robisz aniołki:) Słyszałam, że dzisiaj nasypało u Was że hoho aż lotnisko zamknęli;) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Nasz Ignaś niestety też choruje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny -dziekuje za wszelkie komentarze. Uwielbiam je czytac. U nas rzeczywiscie wielka zima. Sypie od rana. Zamkneli lotniska ale to jeszcze nic.....w naszym miescie wycofali cala komunikacje miejska, tak tez dzis nie jezdza autobusy. Za to taksówki maja ogromne powodzenie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anieli zlot. Te na żółtym tle przypominają mi krynoliny, fajne wzory, jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też zupełnie biało od rana. Mam tylko nadzieję, że po Świętach śnieg stopnieje, żeby nie było problemu z przelotem do Polski.
    Piękne anioły, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki piękne,śliczne,poprostu niebiańskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne aniołki. Podziwiam Twoją cierpliwość. Najbardziej podobają mi się te z tasiemkowymi kokardkami, ale ten z perełkami jest po prostu the best!
    Trzymaj sie ciepło i wracaj do zdrowia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż rzec? Aniołki są przepiękne!
    A tobie życzę dużo zdrówka!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Milá Kathryn,
    to jsou nádherní andělé :o)))
    krásnou zlatou neděli přeji
    Jarka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te aniołki :) Dla mnie magiczne, bo ja mam do takich robótek dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne te zastepy anielskie ,duzo ich zrobilas i kazdy inny bardzo ladne ;)pozdrawiam serdecznie zycze duzo zdrowka i wspanialych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne sa twoje prace , Aniolki sa przesliczne !zycze sukcesow i zycze
    Wesolych, Zdrowych Swiat Bozego Narodzenia oraz Szczesliwego Nowego Roku 2011, dla ciebie i Twoich najblizej rodzinki,
    pozdrawiam ,
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te Anioły.Jesteś Wielką Artystką.Pozdrawiam serdecznie.💖💟💖💟💖💟💖

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.