wtorek, 29 czerwca 2010

Szydełkowe anioły /Crochet angels

Dwanaście aniołków.
Twelve angels.
Właśnie skończyłam szydełkować dwanaście aniołków dla kogoś, komu to obiecałam już dawno, dawno temu. Dwanaście aniołków na choinkę w środku lata. Część z nich zrobiłam w oparciu o stare wzory, kiedyś znalezione w internecie lub szydełkowych magazynach, ale większość z nich jest zaprojektowana przeze mnie. Lada chwila powędrują do osoby, która o nie prosiła, a dziś pragnę się wam nimi -co tu dużo kryć - pochwalić.

I have just made twelve crochet angels for somebody I had promised them to long, long ago. Twelve white Christmas angels in the middle of summer. Some of them I made using old patterns from websites and magazines. Most of them I designed myself. Soon I will give them to my friend but today I will show them to you.

Aniołki powyżej zrobione według ogólnie dostępnych wzorów.
These angels I made using old patterns from websites and magazines.

Aniołki według mojego pomysłu.
Some of them I designed myself.
Ostatnio mamy wspaniałą pogodę. Jest bardzo gorąco. Spędzamy mnóstwo czasu na powietrzu. W sobotę pojechaliśmy na uroczą plażę w Skegness. To bardzo ciekawe miejsce na wypoczynek. Jeśli chcecie je bliżej poznać to gorąco zapraszam na mój drugi blog tutaj.
Recently we’ve had wonderful weather. It is so hot. We spend a plenty of time outside. Last weekend we went to a lovely beach in Skegness. If you wish to read about this place and look at the pictures, please see my other blog –just here.

17 komentarzy:

  1. Na pewno obdarowana osoba będzie wniebowzięta i poderwie się z ziemi razem ze swoimi nowymi przyjaciółmi!;) świetne wzory wymyśliłaś, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielska druzyna jest wspaniała. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. anielski zastep piekny,a co do sezonu to chyba na anioly nie ma pory bo sa aniolki letnie ,zimowe ,wiosenne i jesienne tez jak tak mysle;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak śnieżne duszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje wam za komentarze. Czy u was tez jest tak goraco???Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. anioły super bielutkie, chłodzą w upalny dzien, ja sama mam ochotę zrobić parę swiątecznych kartek LOL a wszystko dlatego, że podoba mi sie parę projektów i palce mi swierzbią aby je wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Какая нежность!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wyglądają naprawdę super! :) Masz talent. Ciekawe jestem ile zajęło Ci ich zrobienie? Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne i ispirujące! Jak cały Twój blog! Moze wreszcie wezmę się za swoja niegdyś zarzucona twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziekuje za komentarze.

    Jakubie, jesli nikt mi nie przeszkadza to jednego aniolka moge zrobic -w zaleznosci od wzoru -w godzine do dwoch godzin.

    Slavkonsnip - koniecznie! Wroc do porzuconej tworczosci!!! Warto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioły są ponadczasowe, nawet robione w środku lata nie dziwią ... wręcz przeciwnie, aniołki zawsze zachwycają. Piękne są te Twoje!
    Kiedyś dużo ich robiłam ale jak mi się zaczęły śnić przestałam ... od czasu do czasu jednego mogę zrobić ale aż tyle nie ... podziwiam za cierpliwość.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne te aniolki i dzwonki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sa sliczne , mam slabosc do aniolkow ,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam czy udostępnia pani wzory Aniołów ? są cudne chciałabym spróbować zrobić sama kilka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszymy z każdego komentarza, bo cudownie jest wiedzieć, że ktoś się nami inspiruje, ogląda i czyta naszego bloga. To miejsce służy wymianie myśli twórczej i przyjacielskiej.
Bardzo prosimy, nie umieszczaj w tym miejscu jakichkolwiek propozycji handlowych, reklam usług czy sprzedaży, dziwnych propozycji. To nie jest odpowiednie miejsce na tego typu komentarze. Będziemy to kasować.